«Сыни тұрғыдан ойлау функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдіснамалық негізі және лицей оқушыларының негізгі құзіреттіліктері» атты проблемалық-іздеу тақырыбын қорытындылау бойынша қалалық семинар » КГУ "Экономический лицей"
Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы білім бөлімінің
"Экономикалық лицей"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7222) 32-75-15
Есепші бөлімі:
+7(7222) 36-03-11
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Сыни тұрғыдан ойлау функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдіснамалық негізі және лицей оқушыларының негізгі құзіреттіліктері» атты проблемалық-іздеу тақырыбын қорытындылау бойынша қалалық семинар
09
декабрь
2019

«Сыни тұрғыдан ойлау функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдіснамалық негізі және лицей оқушыларының негізгі құзіреттіліктері» атты проблемалық-іздеу тақырыбын қорытындылау бойынша қалалық семинар

2019 жылғы 7 желтоқсанда «Экономикалық лицей» КММ-де магниттік мектептер желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары аясында лицейдің «Сыни тұрғыдан ойлау функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдіснамалық негізі және лицей оқушыларының негізгі құзіреттіліктері» атты проблемалық-іздеу тақырыбын қорытындылау бойынша қалалық семинар өтті. 

Әдістемелік іс-шараның мақсаты  - лицейдің оқу тәжірибесінде сыни ойлау стратегияларын қолдану бойынша мұғалімдердің жұмыс тәжірибесін таныстыру. 

Семинарға №1, №9, №10, №17, №19, № 20, Пригород жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдері қатысты. Барлығы 57 ұстаз келді. Семинардың модераторы, лицей директорының ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары Р. Н. Искакова семинардың басында педагогикалық ұжымның проблемалық-ізденіс тақырыбы бойынша жұмыс кезеңдерін қысқаша сипаттады, оның нәтижелі тұстарын атап өтті. 

Экономикалық лицей педагогтары семинарға қатысушылармен келесі пәндер мен тақырыптар бойынша шеберлік-сыныптары мен демонстрациялық сабақтар өткізді: 

№ 

Пән 

Өткізу түрі, тақырыбы, сыныбы 

Мұғалімнің аты-жөні 

қазақ әдебиеті 

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы қолданылған демонстрациялық сабақ «Абай Құнанбайұлының бірінші қара сөзі». 

Аманбаева А.С. 

қазақ тілі мен әдебиеті 

 «Оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен негізгі құзіреттілігін қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары арқылы қалыптастырудың тиімді тәсілдері» шеберлік сыныбы 

Мукушева Г.М. 

Сулейменова Г.С. 

Саликова Ж.К. 

Касымбекова С.М. 

Сейфулина А.Т. 

орыс тілі мен әдебиеті 

 «Возможности использования графических органайзеров в практике преподавания гуманитарных предметов» шеберлік сыныбы 

Подольская И.А. 

математика 

«Сабақта және сыныптан тыс жұмыста сыни ойлау стратегияларын қолдану арқылы математикалық және функционалдық сауаттылықты қалыптастыру» шеберлік сыныбы 

Парецкая М.А., Байдюсенова Л.Б., Рахметханова А.А. 

Дранная Н.А. 

информатика 

«Информатика сабағында сыни ойлау стратегияларын қолданудың артықшылықтары» шеберлік сыныбы 

Берникова Л.Л. 

Муршель Т.В. 

физика 

"Физика сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралы ретінде көрсетілім тапсырмалары мен бағалау тапсырмалары" шеберлік сыныбы. 

Агафонова Е.Я. 

физика 

«Дүниежүзілік тартылыс заңы» сыни ойлау стратегиялары қолданылған демонстрациялық сабақ, 96-топ. 

Жолтабарова Ш.М. 

жаратылыстану 

«Жаратылыстану бағытының сабақтарында сыни ойлау стратегияларын қолдану тәжірибесінен» шеберлік сыныбы 

Краснолобова Е.В. 

Сакенова Г.К. 

Жаратылыстану  

 «Заттардың пайда болуы мен алынуы» ашық сабағы 

Бексемуратова А.З. 

10 

Қазақстан тарихы 

 

"Тарих сабағында сыни ойлау стратегияларын қолдану тәжірибесінен" әдістемелік алаңы 

 

Жилкова С.А 

Идрышева Г.С. 

Балыкбаев М.М. 

Изатова Г.Б. 

11 

Көркем еңбек 

«Тимбилдинг» стратегиясын «Көркем еңбек»пәнін оқыту тәжірибесінде қолдану» шеберлік сыныбы. 

Тускеева М.В. 

Балагозинова С.К. 

12 

Дене шынықтыру 

«Тимбилдинг» стратегиясы қолданылған көрсетілім сабағы. 

Казангапов А.А. 

Уразаков Б.Б. 

Сорокина А.Ю. 

Лыткин В.Н. 

Рефлексия кезеңінде айтылған қатысушылардың пікірлері мен шығыс сауалнамасының қорытындылары бойынша, семинар  әдістемелік тұрғыдан  өте жоғары ұйымдастырылған. Өзекті тақырыптар талқыланып, ұстаздардың  кәсіби даму үшін пайдалы, ақпараттық мазмұнды, қызықты әрі құнды болды.