Вакансия на учителя информатики » КГУ "Экономический лицей"
Абай облысы білім басқармасының
Коммунальное государственное учреждение
"Экономический лицейі"
отдела образования города Семей
Приемная
+7(7222) 32-75-15
Бухгалтерия
+7(7222) 36-03-11
Версия для
слабовидящих
» » Вакансия на учителя информатики
12
август
2025

Вакансия на учителя информатики

Абай облысы білім басқармасының Коммунальное государственное учреждение «Экономический лицейі»  отдела образования города Семей 

Семей қ, Кабылбаева 32, улица, т. 32-75-15, economic_lic@mail.ru.


Мемлекеттік білім беру ұйымының "Информатика" пәні бойынша ваканттық қызметке қазақ сыныптарында және орыс сыныптарында оқытатын байқау жарияланады, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты 110 мың теңгеден жоғары.

Қазақ сыныптарында және орыс сыныптарында оқытатын Информатика мұғалімінің негізгі функционалдық міндеттері:

      - мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;

     - білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

      -білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

     - білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;

    -  пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

    -  бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;

- журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;

   -   оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

   -  оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;

    -  білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

    -  оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;

    -  білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

    -  инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;

    -  ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;

   -   арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;

     - интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;

    -  әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

    -  ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады; ата-аналарға кеңес береді;

    -  кәсіби құзыреттілікті арттырады;

  • Бағдарламалау мен роботехника негіздерін кәсіби деңгейде меңгерген;

    -  еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

    -  білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

    -  ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

    -  тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

    -  білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

      Білуге тиіс:

     - Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

   -   оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

   -    педагогика мен психология;

   -   пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

   -   педагогикалық этиканың нормалары;

   -   медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;

   -   оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

   -   құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

   -   еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

 Біліктілікке қойылатын талаптар:

    -  тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;

    -  және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;

   -   және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог":

  • оқу пәнінің мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, оқыту және бағалау әдістемесін білуі тиіс;
  • білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
  • білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;
  • білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
  • білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
  • кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, сандық білім беру ресурстарын қолдану;

2) "педагог-модератор":

  • "педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:
  • оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;
  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы немесе кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы;

      3) "педагог-сарапшы":

  • "педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келу, бұдан басқа:
  • ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру;
  • білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде айқындау;
  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, облыс деңгейіндегі конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;
  • облыстың, елдің телевидениесінде трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтар дайындау (Бар болса);

4) "педагог-зерттеуші":

  • "педагог-сарапшы" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:
  • сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
  • білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жабдықтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);
  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;
  • "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Лучший педагог" атағының иегері (болған жағдайда) болу;
  • аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса)деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын сындарлы айқындау;
  • тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Білім мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "сарапшылардың электрондық базасына" (бұдан әрі-білім мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (болған жағдайда) жанындағы РОӘК ұсынған (бұдан әрі - ТжКБД) оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу – әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру;
  • елдің, облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, теле сабақтар дайындау (Бар болса);
  • интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

      5) "педагог-шебер":

  • "педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:
  • Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы РОӘК-те мақұлданған авторлық бағдарламасы болуы тиіс. Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіруі немесе WorldSkills чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болуы;
  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе республикалық немесе халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындау;
  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе республикалық немесе халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындау;
  • "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Лучший педагог" атағының иегері (болған жағдайда) болу;
  • интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;
  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау (бар болса);
  • республикалық білім беру мазмұнын сараптау Ғылыми-практикалық орталығының "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі немесе ТКББД жанындағы РОӘК ұсынған сарапшылар құрамына кіру;
  • республика деңгейінде тәжірибені жинақтау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
  • елдің, облыстың теледидарында трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне-сабақтар, телесабақтар дайындау (бар болса).

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2025 жылдың 12 тамыздан 21 тамызға дейін 


Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Мереке күндері демалыс.

Конкурстық іріктеуге қатысуға құжаттар қабылдау бөлмесі, Кабылбаев улица, 32 мекенжайы бойынша қағаз форматта қабылданады. Лицей поштасына электронды форматта economic_lic@mail.ru.

 89. Педагогтерді орта білім беру ұйымдарына лауазымдарға тағайындау конкурсы "Педагогті жұмысқа қабылдау" модулінде (бұдан әрі - Модуль) (https://hr-nobd.edu.kz/) жүзеге асырылады.


Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу( тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) психикалық, мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;

8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;

9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) осы Қағидаларға 1213-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;

11) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.

114. Кандидат, болған жағдайда, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне (біліктілігін арттыру, ғылыми атақтар, ғылыми дәрежелер және дәрежелер беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері) қатысты қосымша ақпарат ұсынады.


Мемлекеттік білім беру
 ұйымдарының бірінші
 басшылары мен педагогтерін
 лауазымға тағайындау,
 лауазымнан босату
 қағидаларына
 3-қосымша



Нысан


___________________________
 конкурс жариялаған
 мемлекеттік орган
 / Кандидаттың тегі, аты,
 әкесінің аты (бар болса)
 (бұдан әрі -Т. А. Ә.),
 жеке сәйкестендіру нөмірі
 (бұдан әрі –ЖСН), лауазымы,
 жұмыс орны,
 Нақты тұрғылықты
 жері, тіркелген мекенжайы,
 байланыс телефоны

Өтініш

      Мені ________________________________________________________________

      (білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ ауыл)

      __________________________________________________________________

      бос/уақытша бос лауазымына орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын.

      Қазіргі кезде_________________________________________________________

      (лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала \ ауыл) жұмыс істеймін.

      Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын: Білімі: жоғары немесе жоғары оқу

      орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік

Оқу орнының атауы

Оқу кезеңі

Диплом бойынша мамандығы



Жүктеу

      Біліктілік санатының болуы (болған жағдайда берілген (расталған) күні):

      __________________________________________________________________

      Жұмыс өтілі:

Жалпы

Педагогикалық

Мемлекеттік қызмет өтілі

Мамандығы бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін)

Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында





Жүктеу

      Мынадай жұмыс нәтижелерім бар: ______________________________________

      Марапаттары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) ________________________________________

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге келісім беремін.

      Мен келісемін ___________________________________________________

      (Т.А.Ә. (бар болса)) (қолы)

      "____"______________20___жыл __________ /қолы/





Мемлекеттік білім беру
 ұйымдарының бірінші
 басшылары мен педагогтерін
 лауазымға тағайындау,
 лауазымнан босату
 қағидаларына
 12-қосымша



Нысан




Педагог бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі бар кандидаттың бағалау парағы __________________________________________________________________ (Т.А.Ә. (бар болса))

Өлшемшарттар

Растайтын құжат

Балл сандары
 (1-ден 30-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

Техникалық және кәсіптік - 1 балл
 Жоғары - 2 балл
 Жоғары үздік - 3 балл

2.

Ғылыми атағы/ ғылыми дәрежесі/ дәрежесі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері/ ғылыми атағын/ ғылыми дәрежесін/дәрежесін беру туралы аттестат

PhD докторы - 15 балл
 Ғылым докторы, Ғылым кандидаты, профиль бойынша докторы - 10 балл
 Педагогикалық бағыты бойынша магистрі - 5 балл

3.

Біліктілік санаты

Куәлік, басқа құжат

Педагог- 2 балл
 Педагог-модератор - 3 балл
 Педагог-сарапшы - 5 балл
 Педагог-зерттеуші - 7 балл
 Педагог-шебер - 10 балл
 Басшының үшінші біліктілік санатындағы орынбасары - 5 балл
 Басшының екінші біліктілік санатындағы орынбасары - 6 балл
 Басшының бірінші біліктілік санатындағы орынбасары - 7 балл

4.

Администрация және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі

Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын басқа да құжат

Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл- 2 балл
 Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі төрт жылдан көп - 3 балл
 Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл- 3 балл
 Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі төрт жылдан көп - 4 балл
 Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл - 4 балл
 Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 4 жылдан көп - 5 балл

5.

Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) ұсыным хат

Ұсыным хат (педагог лауазымы бойынша соңғы жұмыс орнынан)

Оң ұсыным хаттың болуы - 3 балл

6.*

Соңғы 3 жылдағы кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері

- олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары, білім алушылардың ғылыми жобалары;
 - олимпиадалар мен байқаулар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары

1) қалалық/аудандық олимпиадалар мен конкурстардың жеңімпаздары - 0,5 балл
 облыстық - 1 балл, республикалық - 2 балл, халықаралық - 3 балл;
 2) ғылыми жобалар: қалалық/аудандық - 0,5 балл,
 облыстық - 1 балл, республикалық - 2 балл, халықаралық - 3 балл;
 3) "Лучший педагог" конкурсына қатысушы - 1 балл;
 4) "Лучший педагог" конкурсының жеңімпазы - 5 балл.

7.

Қоғамдық-педагогикалық қызметі

Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат (бұрыңғы жұмыс)

Тәлімгер - 0,5 балл;
 Әдістемелік бірлестігінің басшысы - 2 балл;

8**.

Курсқа дайындық

пәндік даярлық сертификаттары;
 - 
цифрлық сауаттылық сертификаты,
 
ҚАЗТЕСТ немесе QAZAQ RESMI TEST;
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF 
сертификаттары;
 Goethe Zertifikat, "Python 
тілінде бағдарламалау негіздерібағдарламалары бойынша оқыту, "Microsoft"
 
Курсера жұмыстарына оқыту
 
Халықаралық курстар:
 TEFL Cambridge
 "CELTA
 (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 "TKT
 Teaching Knowledge Test"
 Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
 Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
 "TESOL"
 Certificate in teaching English for young learners
 International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
 IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
 Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
 Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
 Online Teaching for Educators: Development and Delivery
 Educational Management
 Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
 
Курсы на платформе Coursera, Futute learn
 Teaching Mathematics with Technology
 Special Educational Needs
 "Developing expertise in teaching chemistry"

біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары - 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке)

Барлығы:

Жүктеу


      * 6-тармақта жеңімпаздар санына қарамастан, соңғы 3 (үш) жылдағы олимпиадалар мен конкурстардың әрбір деңгейі (қалалық/аудандық) бойынша 0,5 балл ескеріледі, облыстық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері - 1 балл, республикалық - 2 балл, халықаралық - 3 балл;

      ғылыми жобалар: қалалық/аудандық - 1 балл, облыстық - 1 балл, республикалық -2 балл, халықаралық – тиісінше 3 балл;

      республикалық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері - 3 балл.

      ** 8-тармақта соңғы 3 (үш) жылдағы біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары - 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке).


Мемлекеттік білім беру
 ұйымдарының бірінші
 басшылары мен педагогтерін
 лауазымдарға тағайындау,
 лауазымдардан босату
 қағидаларына
 13-қосымша


Нысан

Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі жоқ кандидаттың бағалау парағы _______________________________________________________________________ Т.А.Ә. (бар болса)

Өлшем шарттар

Растайтын құжат

Балл сандары

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

Техникалық және кәсіптік - 1 балл
 Техникалық және кәсіптік үздік - 2 балл
 Жоғары - 3 балл
 Жоғары үздік -4 балл

2.

Ғылыми атағы/ ғылыми дәрежесі/ дәрежесі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері/ ғылыми атағын/ ғылыми дәрежесін/дәрежесін беру туралы аттестат

PhD докторы - 15 балл
 Ғылым докторы, ғылым кандидаты, профиль бойынша докторы - 10 балл
 Педагогикалық бағыты бойынша магистрі - 5 балл

3.

Сертификаттаудан өту нәтижелері

Сертификат

50 % - 2 балл
 60-80 % - 4 балл
 80-100% – 6 балл

4.

Педагогикалық/ кәсіби практика нәтижелері

Білімі туралы дипломға қосымша

"3" – 2 балл
 "4" – 3 балл
 "5" – 4 балл

5.

Оқу орнынан ұсыным хат

Ұсыным хат

Оң ұсыным хаттың болуы - 3 балл

6.

Волонтерлік жұмысқа қатысу

Қатысу құжаты

1 балл

7.

Педагогикалық қызмет туралы жарияланымы бар интернет бетін, әлеуметтік желіде парақшаларын жүргізу (авторлық ғылыми жобалар, сабақтар, семинарлар)

Сілтемелер

1 жылға дейін -1 балл
 1 жылдан 3 жылға дейін -2 балл
 3 жылдан жоғары -3 балл

8.

Жазғы лагерьлердің жұмысына қатысу

Қатысу құжаты

2 балл

9.

Оқу орындары бойынша конкурстарға қатысу (ғылыми жобалар, шығармашылык және т.б.)

Қатысу құжаты

Әрбір қатысқаны үшін 1 балл, бірақ 4 балдан аспайды

10.

ҚАЗТЕСТ немесе QAZAQ RESMI TEST; IELTS; TOEFL; DELF; Goethe Zertifikat сертификаттары, "Python бағдарламаның негіздері", "Microsoft-та жұмыс істеуге үйретубағдарламалары бойынша оқыту
 
Курсера
 
Халықаралық курстар:
 TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 TKT"Teaching Knowledge Test
 Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)" Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
 "TESOL"

Сертификат

1 балл (әрқайсына бөлек)

Барлығы:

Жүктеу



КГУ «Экономический лицей» 

отдела образования г. Семей УО области Абай

г. Семей, ул. Кабылбаева 32, 

т. 32-75-15, economic_lic@mail.ru. 

Объявляет конкурс на занятие вакантной должности педагога государственной организации образования по специальности «Информатика» в классах с русским языком  обучения и в классах с казахским языком обучения с должностным окладом от 110 тыс. тенге и выше в зависимости от педагогического стажа и квалификационной категории. 

Основные функциональные обязанности учителя информатики в классах с русским  языком   обучения и в классах с казахским языком обучения: 

·осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;

·способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;

·воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";

·использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;

·составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;

·проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;

·заполняет журналы (бумажные или электронные);

·обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;

·участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;

·изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;

·создает условия для инклюзивного образования;

·адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;

·в специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;

·организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;

·участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;

·участвует в педагогических консилиумах для родителей;

·консультирует родителей;

·повышает профессиональную компетентность;

·соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;

·обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;

·осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;

·заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;

·прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.

      Учитель должен знать:

·Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", Государственный общеобязательный стандарт образования и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;

·содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;

·педагогику и психологию;

·методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;

·нормы педагогической этики;

·требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;

·основы права и научной организации труда, экономики;

·основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.

      66. Требования к квалификации:

      высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации;

      и (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 4 лет;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет.


Требования к уровню квалификации учителя информатики в классах с русским языком  обучения и в классах с казахским языком обучения:

      1) "педагог":

·должен знать содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;

·планировать и организовывает учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;

·способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации;

·принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;

·осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся;

·владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применяет цифровые образовательные ресурсы;

      2) "педагог-модератор":

·должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог", а также:

·использовать инновационные формы, методы и средства обучения;

·являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или призеров или победителей олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования, района (города областного значения) в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

      3) "педагог-эксперт":

·соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-модератор", кроме того:

·владеть навыками анализа организованной учебной деятельности, учебно-воспитательного процесса;

·конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;

·являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района (города областного значения), конкурсов, соревнований на уровне области в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

·подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении области, страны (при наличии);

      4) "педагог-исследователь":

·Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-эксперт", а также:

·владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;

·обеспечивать развитие исследовательских навыков, обучающихся;

·обобщать опыт на уровне области, городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций и организаций образования отраслевых государственных органов);

·являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на областном, республиканском, международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

·являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);

·осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района (города областного значения), области (при наличии);

·участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;

·входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования" Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее - Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования) или рекомендованных РУМС при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии) (далее – ДТПО);

·подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии);

·распростронять опыт работы, используя интернет-ресурсы;

      5) "педагог-мастер":

·должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-исследователь", а также:

·иметь авторскую программу, получившую одобрение на РУМС при Национальной академии образования имени Ы. Алтынсарина или на РУМС при ДТПО или являться автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, включенных в перечень учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования или рекомендованных РУМС при ДТПО или входить в состав экспертов по экспертизе тестовых заданий, учебников, учебно-методических комплексов или являться экспертом чемпионатов WorldSkills или тренером по повышению квалификации педагогов;

·являться призером или победителем республиканских или международных профессиональных конкурсов, или олимпиад или подготовить победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на республиканском или международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в сфере образования;

·являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);

·распространять опыт работы, используя интернет-ресурсы;

·осуществлять наставничество и планирует развитие сети профессионального сообщества на уровне области, республики (при наличии);

·входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского научно-практического центра экспертизы содержания образования или рекомендованных РУМС при ДТПО (при наличии);

·обобщать опыт на уровне республики, участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;

·подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии).


Срок приема документов: с  12 августа 2025 года по  21 августа 2025 года.

Документы на участие в конкурсном отборе принимаются в бумажном формате по адресу ул.Кабылбаева, 32, приемная. В электронном формате на почту лицея economic_lic@mail.ru. Режим работы учреждения: с понедельника по пятницу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 до 18.00. Обеденный перерыв с 13.00 до 14.00.

Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:

      1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

      3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

      4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками;

      5) копия документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

      6) справка о состоянии здоровья по форме 075/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения, а также инструкций по их заполнению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

      7) справка об отсутствии динамического наблюдения больных с психическими поведенческими расстройствами;

      8) справка об отсутствии динамического наблюдения наркологических больных;

      9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии);

      11) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложениям 1213 к настоящим Правилам.

      12) рекомендательное письмо с места работы (по должности педагога), учебы.

      114. Кандидат при наличии представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых званий, ученых степеней и степеней, научных или методических публикациях, квалификационных категорий).

      

Приложение 3
 к Правилам назначения
 на должности, освобождения
 от должностей первых
 руководителей и педагогов
 государственных организаций
 образования



Форма
 ______________________
 государственный орган,
 объявивший Конкурс
 Фамилия, имя, отчество
 (при его наличии)
 (далее – Ф.И.О.)
 кандидата, индивидуальный
 идентификационный номер
 (далее - ИИН),
 должность, место работы,
 фактическое место проживания,
 адрес прописки, контактный телефон

Заявление

      Прошу допустить меня к конкурсу на занятие вакантной/
 временно вакантной должности _____________________________________
 наименование организаций образования, адрес (область, район, город\село)
 В настоящее время работаю ________________________________________
 должность, наименование организации, адрес (область, район, город\село)
 Сообщаю о себе следующие сведения:
 Образование: высшее или послевузовское, техническое и профессиональное

Наименование учебного заведения

Период обучения

Специальность по диплому




      Наличие квалификационной категории (дата присвоения (подтверждения)
 при его наличии): ________________________________________________
 Стаж работы:

Общий

Педагогический

Стаж государственной службы

По специальности (для специалистов субъектов предпринимательства)

В данной организации образования, в том числе на занимаемой должности






      Имею следующие результаты работы: _________________________________
 Награды, звания, степень, ученая степень, ученое звание, а также
 дополнительные сведения (при наличии) _______________ _______________
 В соответствии с 
пунктом 1 статьи 8 Закона Республики Казахстан
 "О персональных данных и их защите" даю согласие на обработку моих
 персональных данных, без ограничения срока, любыми законными способами,
 соответствующими целям обработки персональных данных (для использования
 фото, видео, в том числе в информационных системах персональных данных
 с использованием средств автоматизации или без использования таких средств).
 Я согласен (-а) ______________________________________________________
 (Ф.И.О. (при его наличии)) (подпись)
 "____" ______________20___года ____________________ /подпись



Приложение 12
 к Правилам назначения
 на должности, освобождения
 от должностей первых
 руководителей и педагогов
 государственных организаций
 образования



Форма

Оценочный лист кандидата со стажем на вакантную
 или временно вакантную должность педагога
 ________________________________________________________
 (Ф.И.О. (при его наличии)

Критерии

Подтверждающий документ

Кол-во баллов

1.

Уровень образования

Копии диплома об образовании и приложения к диплому

Техническое и профессиональное - 1 балл
 Высшее - 2 баллов
 Высшее с отличием - 3 балла

2.

Ученое звание/ученая степень/степень

Копии диплома об образовании и приложения к диплому/аттестат о присвоении ученого звания/ученой степени/степени

Доктор наук - 15 баллов
 Кандидат наук, доктор PhD, доктор по профилю - 10 баллов
 Магистр по педагогическому направлению – 5 баллов

3.

Квалификационная категория

Удостоверение, иной документ

Педагог- 2 балла
 Педагог-модератор - 3 балла
 Педагог-эксперт - 5 баллов
 Педагог-исследователь - 7 баллов
 Педагог-мастер - 10 баллов
 "Заместитель руководителя третьей квалификационной категории" - 5 баллов,
 "Заместитель руководителя второй квалификационной категории" - 6 баллов,
 "Заместитель руководителя первой квалификационной категории" - 7 баллов

4.

Опыт административной и методической деятельности

Трудовая книжка/документ, заменяющий трудовую деятельность

Методист, стаж в должности не менее двух лет - 2 балла
 Методист, стаж в должности более четырех лет- 3 балла
 Заместитель директора стаж в должности не менее двух лет - 3 балла;
 Заместитель директора стаж в должности более двух лет - 4 балла
 Директор стаж в должности не менее двух лет - 4 балла
 Директор стаж в должности более четырех лет - 5 баллов

5.

Рекомендательное письмо с предыдущего места работы (по должности педагога)

Рекомендательное письмо (по должности педагога c предыдущего места работы)

Наличие положительного рекомендательного письма - 3 балла

6.*

Показатели профессиональных достижений (за последние 3 года)

- дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов, научных проектов обучающихся;
 - дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов учителя;
 - государственная награда

1) призеры городских/районных олимпиад и конкурсов - 0,5 балла,
 областных -1 балл, республиканских -2 балла, международных - 3 балла
 2) научных проектов: городской/районный -0,5 балла, областной - 1 балл, республиканский -2 балла, международный – 3 балла
 3) участник конкурса "Лучший педагог" - 1 балл
 4) призер конкурса "Лучший педагог" - 5 баллов

7.

Общественно-педагогическая деятельность

Документ, подтверждающий общественно-педагогическую деятельность

Наставник - 0,5 балла
 Руководитель методического объединения - 2 балла

8**.

Курсовая подготовка

сертификаты предметной подготовки;
 - 
сертификат на цифровую грамотность,
 
КАЗТЕСТ или QAZAQ RESMI TEST;
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF;
 GoetheZertifikat, 
обучение по программам "Основы программирования в Python", "Обучение работе с Microsoft"
 
Курсера
 
Международные курсы:
 TEFL Cambridge
 "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 "TKT Teaching Knowledge Test"
 Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
 Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
 "TESOL" Certificate in teaching English for young learners
 International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
 IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
 Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
 Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
 Online Teaching for Educators: Development and Delivery
 Educational Management
 Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
 
Курсы на платформе Coursera, Futute learn
 Teaching Mathematics with Technology
 Special Educational Needs
 "Developing expertise in teaching chemistry"

Курсы повышения квалификации по программам, согласованным с уполномоченным органом в области образования, реализуемым организациями повышения квалификации - 0,5 балла (каждый отдельно)


Итого:



      Примечание:
 * В 6 пункте учитывается призеры за последние 3 (три) года по каждому уровню (городской/районный) олимпиад и конкурсов 0,5 баллов независимо от количества победителей, призеры областных олимпиад и конкурсов - 1 балла, республиканских -2 балла, международных - 3 балла;
 научных проектов: городской/районный - 1 балл, областной - 1 балл, республиканский -2 балла, международный – 3 балла соответственно;
 призеры республиканских олимпиад и конкурсов - 3 балла
 ** В 8 пункте учитываются сертификаты организаций курсов повышения квалификации, согласованные с уполномоченным органом в области образования, реализуемым организациями повышения квалификации за последние 3 (три) года - 0,5 балл (за каждый отдельно).


Приложение 13
 к Правилам назначения
 на должности, освобождения
 от должностей первых
 руководителей
 и педагогов государственных
 организаций образования


Форма

Оценочный лист кандидата без стажа на вакантную
 или временно вакантную должность педагога
 _____________________________________________________
 (Ф.И.О. (при его наличии)

Критерии

Подтверждающий документ

Кол-во баллов
 (от 1 до 30)

1.

Уровень образования

Копии диплома об образовании и приложения к диплому

Техническое и профессиональное - 1 балл
 Техническое и профессиональное с отличием -2 балла
 Высшее - 3 балла
 Высшее с отличием – 4 балла

2.

Ученое звание/ученая степень/степень

Копии диплома об образовании и приложения к диплому/аттестат о присвоении ученого звания/ученой степени/степени

Доктор наук - 15 баллов
 Кандидат наук, доктор PhD, доктор по профилю - 10 баллов
 Магистр по педагогическому направлению – 5 баллов

3.

Результаты прохождения сертификации

Сертификат

50 % - 2 балла
 60-80 % - 4 балла
 80-100% – 6 баллов

4.

Результаты педагогической/ профессиональной практики

Приложение к диплому об образовании

"3" - 2 балла
 "4"-3 балла
 "5" – 4 балла

5.

Рекомендательное письмо с места учебы

Рекомендательное письмо

Наличие положительного рекомендательного письма - 3 балла

6.

Участие в волонтерской работе

Документ участия

1 балл

7.

Ведение странички интернета, социальных сетей с публикацией о педагогической деятельности (публикации авторских научных проектов, уроки, семинары)

Ссылки

до 1 года -1 балл
 от 1 до 3 лет -2 балла
 от 3 лет -3 балла

8.

Участие в работе летних лагерей

Документ участия

2 балла

9.

Участие в конкурсах по месту учебы (научных проектов, творческих и др.)

Документ участия

За каждое участие 1 балл, но не более 4 баллов

10.

Наличие сертификатов КАЗТЕСТ, QAZAQ RESMI TEST;
 IELTS; TOEFL; DELF; Goe the Zertifikat, 
обучение по программам "Основы программирования в Python", "Обучение работе с Microsoft" Курсера
 
Международные курсы:
 TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 TKT
 "Teaching Knowledge Test
 Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)"
 Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)"TESOL"

Сертификат

плюс 1 балл (за каждый отдельно)


Итого: