О нас » Страница 24 » КГУ "Экономический лицей"
Абай облысы білім басқармасының
Коммунальное государственное учреждение
"Экономический лицейі"
отдела образования города Семей
Приемная
+7(7222) 32-75-15
Бухгалтерия
+7(7222) 36-03-11
Версия для
слабовидящих
Ерементау қаласында өткен Республикалық тоғыз құмалақ турнирінде ІІ орын
27
февраль
2024
Ерементау қаласында өткен Республикалық тоғыз құмалақ турнирінде ІІ
55-топ лицеисі Кеңесбекова Еркежан Ерементау қаласында өткен Республикалық тоғыз құмалақ турнирінде ІІ орынды иеленді. Құттықтаймыз👏🏻👏🏻👏🏻 Лицеистка 55 группы Кенесбекова Еркежан заняла II место на Республиканском турнире по тогыз кумалак, который проходил в городе Ерементау. Поздравляем
Таэквандо-ИТФ Қазақстан Республикасы чемпионатында III орын иегері
27
февраль
2024
Таэквандо-ИТФ Қазақстан Республикасы чемпионатында III орын иегері
53-топ лицеисі Рифхатова Азиза Павлодар қаласында өткен таэквандо-ИТФ Қазақстан Республикасы чемпионатында III орын иегері атанды. Құттықтаймыз👏🏻👏🏻👏🏻 Лицеистка 53 группы Азиза Рифхатова заняла III место на Чемпионате Республики Казахстан по таэквондо-ITF, проходившем в Павлодаре. Поздравляем
Алпысбаев Нурсат стал абсолютным чемпионом Республики Казахстан по таэквондо-итф
26
февраль
2024
Алпысбаев Нурсат стал абсолютным чемпионом Республики Казахстан по
Лицейдің 102-топ оқушысы Алпысбаев Нурсат 23-24 ақпанда Павлодар қаласында таэквондо -итф тен Қазақстан Республикасының чемпионатында абсолюттік чемпион атанды. Нурсатты жеңісімен құттықтаймыз!👏🏻👏🏻👏🏻 Лицеист 102 группы Алпысбаев Нурсат стал абсолютным чемпионом Республики Казахстан по таэквондо-итф, который проходил 22 -24 февраля 2024 г. в городе Павлодар.
Со-киокушинкай кайкан каратэден жүлделі III орын
23
февраль
2024
Со-киокушинкай кайкан каратэден жүлделі III орын
“Экономический лицей”КММ -нің 72-топ оқушысы Мақатаева Азиада Астана қаласының Бірінші ашық астаналық аймақтық турнирінде со-киокушинкай кайкан каратэден жүлделі III орын алды.Құттықтаймыз👏🏻👏🏻👏🏻 Мақатаева Азиада, лицеистка 72-й группы КГУ «Экономический лицей» , заняла III место по со-киокушинкай кайкан каратэ на первом открытом столичном региональном турнире Астаны.Поздравляем  
Со-киокушинкай кайкан каратэден I орын
22
февраль
2024
Со-киокушинкай кайкан каратэден I орын
“Экономический лицей”КММ -нің Ардақұлы Алишат Астана қаласының Бірінші ашық астаналық аймақтық турнирінде со-киокушинкай кайкан каратэден I орын алды.Құттықтаймыз👏🏻👏🏻👏🏻 Ардақұлы Алишат, лицеист КГУ «Экономический лицей» , занял I место по со-киокушинкай кайкан каратэ на первом открытом столичном региональном турнире Астаны.Поздравляем
“Көшпелі алтын” фантастикалық шығармасында адамгершілік құндылықтар қалай көрініс тапқан?”
21
февраль
2024
“Көшпелі алтын” фантастикалық шығармасында адамгершілік құндылықтар
24 ақпан 2024 ж. 101-топ оқушылары қашықтан оқи отырып, қазақ әдебиеті пәні бойынша Т.Сұлтанбековтің “Көшпелі алтын” фантастикалық шығармасында адамгершілік құндылықтар қалай көрініс тапқан?” тақырыбында эссе жазды.
«Көшпелі алтын» – тек адамның ұшқыр қиялынан туған шығарма емес.
21
февраль
2024
«Көшпелі алтын» – тек адамның ұшқыр қиялынан туған шығарма емес.
1бөлім. Қазіргі уақытта көпшілік арасында «қазақтың ғылыми-фантастикасы енді ғана аяғынан тұрып келе жатыр» деген пікір тарап жүр. Алайда бұл «қазақтың арғы-бергі әдебиетінде фантастика жанры мүлде болмаған» деген ұғымды білдірмейтіні анық. Себебі XX ғасырдың басында қазақ әдебиетінде ғылыми фантастика жанрының іргетасын қалап және атаулы жанр негізінде өзінің озық туындысын елге паш еткен – Талапбек Сұлтанбеков. Айтылып отырған туынды – «Көшпелі алтын» әңгімесі. «Көшпелі алтын» – тек адамның
Көшпелі алтын
21
февраль
2024
Көшпелі алтын
20 ақпан 2024 ж. 101-топта қазақ әдебиеті сабағы онлайн форматта өтті. Республикалық “Оқуға құштар мектеп” жобасын және пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатында, пән мұғалімі Аманбаева А.С. оқушыларға Талапбек Сұлтанбековтің «Көшпелі алтын» фантастикалық әңгімесі бойынша шығармашылық жұмыстар орындаттырды. Амангелді Айзия, Жумагалиева Айша, Мұқанова Аружан, Мұратқызы Айым әңгіме желісін Саpcut бағдарламасы арқылы бейнелеп, дыбыстап, әңгіменің негізгі идеясын ашуға тырысты. Бұндай