19
январь
2024
«Ф.М.Достоевскийдің «Қылмыс пен жаза» романы
«Оқуға құштар мектеп» бағдарламасы аясында 15-18 қаңтар аралығында «Экономикалық лицей» КММ-де 103, 104, 105- топтарда «Ф.М.Достоевскийдің «Қылмыс пен жаза» романы.Жаратылу тарихы.Романның философиясы мен идеялық-адамгершілік мәселелері» тақырыбында мұражай сабақтары өтті. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мейер Е.В.Ф.М. Достоевский мұражайының ғылыми қызметкері Е.С.Рыбченко-Демьяненкомен бірлесе отырып, стандартты емес сабақ құрды. Лицей оқушылары шығармашылық топтарда жұмыс жасап, шығармадан эпизодтарды түсіндіріп, сахналады. Олар мұражай иллюстрациялары мен ескі кітапқа қызығушылықпен қарады. Тарихқа үңілген мектеп оқушылары Ф.М.Достоевскийдің романына қатты қызығушылық танытты. Мұражай және мұражай қызметкерлеріне көрсеткен көмектері мен бірлесе отырып жасаған қызметтері үшін алғыс айтамыз!
🔹В рамках программы “Читающая школа”С 15 по 18 января в КГУ “Экономический лицей” были проведены музейные уроки в 103, 104, 105 группах на тему: “Роман Ф.М. Достоевского «Преступление и наказание». История создания, философия и идейно-нравственная проблематика романа”. Учитель русского языка и литературы Мейер Е.В., сотрудничая с музеем Ф.М. Достоевского, построила нестандартный урок с Е.С.Рыбченко-Демьяненко. Лицеисты работали в творческих группах, интерпретировали эпизоды из произведения, инсценировали. С интересом смотрели на музейные иллюстрации и старинную книгу. Прикоснувшись к истории, школьники всерьез заинтересовались романом Ф.М.Достоевского. Благодарим музей за помощь и сотрудничество!






🔹В рамках программы “Читающая школа”С 15 по 18 января в КГУ “Экономический лицей” были проведены музейные уроки в 103, 104, 105 группах на тему: “Роман Ф.М. Достоевского «Преступление и наказание». История создания, философия и идейно-нравственная проблематика романа”. Учитель русского языка и литературы Мейер Е.В., сотрудничая с музеем Ф.М. Достоевского, построила нестандартный урок с Е.С.Рыбченко-Демьяненко. Лицеисты работали в творческих группах, интерпретировали эпизоды из произведения, инсценировали. С интересом смотрели на музейные иллюстрации и старинную книгу. Прикоснувшись к истории, школьники всерьез заинтересовались романом Ф.М.Достоевского. Благодарим музей за помощь и сотрудничество!






