"Мұғалімнің эмоционалды интеллектісі: жұмыс орнындағы кикілжіңді басқару" » КГУ "Экономический лицей"
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"Экономикалық лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7222) 32-75-15
Есепші бөлімі:
+7(7222) 36-03-11
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Мұғалімнің эмоционалды интеллектісі: жұмыс орнындағы кикілжіңді басқару"
26
март
2025

"Мұғалімнің эмоционалды интеллектісі: жұмыс орнындағы кикілжіңді басқару"

2025 жылдың 26 наурызында "Экономикалық лицей" КММ мұғалімдеріне арналған "Мұғалімнің эмоционалды интеллектісі: жұмыс орнындағы кикілжіңді басқару"тақырыбында тренинг өтті. Тренинг жетекшісі- Абай облысы білім басқармасының "Психологиялық қолдаудың өңірлік әдістемелік орталығы" КММ әдіскер-психологы Н.Н.Леонтьева. Тренингтің мақсаты- педагогикалық ұжымдағы жанжалдарды сындарлы шешу дағдыларын дамыту, педагогикалық ұжымда қолайлы атмосфера құру. Тренинг барысында қатысушылар мұғалімнің кәсіби қызметіндегі эмоционалды интеллектің рөлі туралы айтып, өз эмоцияларын басқарудың маңыздылығын атап өтті.
Тренингте практикалық жаттығулар мен нақты жағдайларды талданды. Алынған білім мен дағдылар мұғалімдерге тиімді қарым-қатынас жасауға және үйлесімді жұмыс ортасын құруға көмектеседі.
26 марта 2025 года прошел тренинг для педагогов на тему «Эмоциональный интеллект педагога: управление конфликтами на рабочем месте». В качестве ведущего тренинга была приглашена методист-психолог КГУ «Региональный методический центр психологической поддержки» управления образования области Абай Леонтьева Н.Н. Цель тренинга: развить навыки конструктивного разрешения конфликтов в педагогическом коллективе, создать благоприятную атмосферу в педагогическом коллективе. В ходе тренинга участники говорили о роли эмоционального интеллекта в профессиональной деятельности педагога и подчеркивали важность управления собственными эмоциями.
Тренинг включал практические упражнения и анализ реальных ситуаций. Полученные знания и навыки помогут педагогам эффективно взаимодействовать и создавать гармоничную рабочую среду.